Minimalistiskt

Vaknade med hög feber och tjock hals, har varken ork eller tid att vara sjuk men tur för mig är fashion week är i full gång för idag flyr jag min feberfyllda och gråa dag in i ytlighetens värld.
(Edun, Max Azaria, Behnaz Sarafpour, Edun)

Trots att hösten är min favorit årstid så kan jag inte hjälpa att längta efter våren. Vi kommer få se mycket vitt och solblekta pasteller (som alltid till våren) men också mycket klara färger. De minimalistiska vi sett redan nu i höst kommer hålla i sig (inte mig emot) i vår också. Tror vi har en härlig modevår att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Christopher

det lätt kul :D älskar webbdesign!

2010-09-16 @ 14:05:10
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0