Fotografering & hemsida

Idag har jag fotat alla plagg till hemsidan. Jag fick låna en kompis kamera och det var också hon som fick stå modell för plaggen. Vi fotade efter skolan i utomhus miljö vilket gjorde att vi inte hade så mycket tid då det rätt snabbt blev mörkt. Men några bilder hann vi ta i alla fall och nu är hemsidan klar men den går inte att se. Hemsidan har jag byggt med hjälp av wordpress och det är inte alls någon avancerad hemsidan, jag använde mig av en av deras hjälp mallar och sedan googlade jag upp några kodrader för att få som jag ville ha det. Hemsidan ligger på en server hemma hos min pojkvän vilket gör att den inte kommer ligga upp förens redovisningsdagen då den används till annat just nu. Nu är projektarbetet äntligen klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0