Bara inte för mig

Klär mig omsorgsfullt i ljusrosa spetsar. Spetar som slits av på ett par sekunder. Står framför dig. Naken. Blottad. Väntar på din omfamning. Du lägger dina armar omkring mig, och jag andas in allt som är du och njuter. Men känslan är kortvarig. Ytlig. När du släpper taget finns känslan inte kvar. Känslan som brukar sitta i flera dagar, som inte går att tvätta bort. Den. Den saknas. Jag låter dig lyfta upp mig och göra mig din fast innerst inne vet jag att jag egentligen inte vill. Men jag vill känna. Känna allt och ingenting. Känna pirret i magen när våra blickar möts och få hud knottrig av din berörning. Nu känns det mest ingenting. Hur mycket jag än vill så går det inte. Du är perfekt. Bara inte för mig.


Kommentarer
Postat av: emma e

<3

2011-02-13 @ 18:36:15
Postat av: GUEVACCI

Go'kväll, trevligt!^^ Haft en bra helg annars? :)

2011-02-13 @ 18:49:33
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: amanda

Okej, härligt! Gjort något speciellt då?

Min med! :)

2011-02-13 @ 19:22:56
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0